Harley Davidson

40-ste urodziny to bardzo ważny moment w życiu, zarówno dla kobiety jak i mężczyzny. Coś się osiągnęło (lub nie), coś się posiada (lub nie), coś już się na twarzy pomarszczyło (lub nie), z pewnością robi się podsumowanie (świadomie bądź bez udziału świadomości:) ).
Również dzisiejsi 40-stolatkowie to nie to samo co „kiedyś”. 40-stki „ryczą”, 40-stki się bawią, są aktywne – z pewnością nie siedzą plackiem w domach. Pełno ich wszędzie i co istotne trudno dzisiejsze 40-stki „zidentyfikować”. O wielu z nich nigdy nie powiedzielibyście, że stuknęła im ta magiczna cyferka.

Dlatego z wielkim zapałem przystąpiłam do projektu „kartka na 40ste urodziny – harley-owca”.
Ponieważ mój małżonek jest zarażony nieuleczalnie wirusem motoryzacji, zadałam mu pytanie – „co tu zrobić?”
I tu niestety zaczął się dla mnie mały dramat:
„a czy on ma harleya?”
„….?”
„a może ma choppera?”
„….??????”
„no bo to wielka różnica”
„….?”
„a czy on ma motor czy chce mieć?”
„….?????” (rany, po co zadawałam to pytanie, czy równie mądrze czuje się mężczyzna gdy zadaje mu się pytanie o suknię ślubną?)
„….no to zrób silnik….”
„????????????????????????” (a co ja mechanik?) „????????????????????”
Postanowiłam nie zadawać więcej pytań ani nie konsultować się w czasie pracy….

… i tak oto jest silnik Harleya Davidsona wg mojej interpretacji 🙂

mąż „zaakceptował” i pochwalił 🙂

p.s.
dla „zdezorientowanych”:

A że o cyferki chodzi w wyzwaniu 44 to zgłaszam na scrapki-wyzwaniowo

Skomentuj

