Dzień jak co dzień – czyli święto kobiet

Szanowne Panie,
proponuję z okazji święta „własnego” zrobić sobie dzisiaj świątecznie coś przyjemnego tylko dla siebie. Może to być kwiatek (ja jestem za doniczkowymi zawsze szkoda mi tych więdnących piękności 🙂 ), może być nowy ciuch, może coś słodkiego (kupne lub własnoręcznie zrobione) do wyboru do koloru, wedle własnego gustu i upodobania.
Zaszalejcie i nie miejcie wyrzutów sumienia 🙂
Pomimo tej brzydkiej pogody za oknem uśmiechajcie się – same do siebie (nawet jeśli nie ma powodu 🙂 )
W końcu to dzień jak każdy inny i jak każdy inny jest wyjątkowy 🙂
Wielkie buziaki

08032013

2 komentarze (+add yours?)

  1. zofijka
    Mar 08, 2013 @ 13:37:27

    Oj, ja zaszalałam i… zażyczyłam sobie nowe słuchawki do MP3. Życzenie zostało spełnione i jestem szczęśliwa. Nawet nie można się ze mną pokłócić bo … niczego nie słyszę. Delektuję się tylko MUZYKĄ. 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

