Lift Zielonookiej

Czy pisałam już, że uwielbiam zabawę w liftowanie na scrapki.pl?
Tak! Pisałam i uwielbiam 🙂

25052013

10 Komentarzy (+add yours?)

  1. Zielonooka
    Maj 27, 2013 @ 09:30:45

    cudowny lift!! i ta wąsy….. hahahahaha – super:)))
    Dziękuję za udział w zabawie:)

    Odpowiedz

  2. anai
    Maj 27, 2013 @ 09:39:16

    Świetny lift 🙂
    Bardzo ładnie dobrałaś kolorystykę do kompozycji. A wąsy są po prostu mistrzowskie 🙂

    Odpowiedz

  3. Betik
    Maj 27, 2013 @ 12:12:27

    Wyszło naprawdę świetnie!

    Odpowiedz

  4. KAFKAZKOTEM
    Maj 27, 2013 @ 20:14:00

    a mi najbardziej oczywiście podobają się kuleczki, sznureczki i guzik (to podstawa) !! 😀

    Odpowiedz

  5. zofijka
    Maj 28, 2013 @ 18:03:02

    Och ileż to trzeba cierpliwości do takich cudeniek, ale najwięcej talentu i chęci a także pomysłów. Oryginalne. Super 😉

    Odpowiedz

  6. bistro mama
    Czer 07, 2013 @ 18:40:37

    Ja nie mam pojęcia o co chodzi, ale baaardzo mi się to podoba 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

