Występy gościnne – część 2

Oto mój występ gościnny na  scrapkipl
Tym razem nie lift a miałam zaprezentować swoją pracę 🙂

No to jest 🙂 :
– przydasiowy tamborek ( po twórczych kobietach pamiątka ), leżał w swojej szufladzie i czekał 🙂
– najnowsze zdjęcie szalonej trójki, które uwielbiam scrapować

I efekt: miał przywodzić na myśl zegar – upływający czas. I moja próba zatrzymania go na krótką chwilę 🙂

trójkatrójka5trójka7trójka8trójka9trójka12trójka13trójka14

5 komentarzy (+add yours?)

  1. Marta + Qba + Marysia + Jaś
    Lip 31, 2013 @ 15:42:11

    Powiem to jeszcze raz, bo nigdy za wiele – dziękuję, Maju, że mogliśmy Cię gościć na naszym blogu i tę przepiękną pracę! 🙂

    Odpowiedz

    • Miejska Kura
      Sier 01, 2013 @ 05:20:11

      I ja ponownie dziękuję, bardzo pozytywne i twórcze doświadczenie 🙂 ale będę Was jeszcze męczyć swoimi pracami 🙂 buziole

      Odpowiedz

  2. dekobzdety
    Sier 01, 2013 @ 09:54:17

    To jest przepiękne…. Kochana, masz ogromny talent. Jestem pod wrażeniem!

    Odpowiedz

  3. Agnieszka Arnold
    Sier 07, 2013 @ 20:00:43

    Hej, wpadłam poinformować, że ruszył zapisy na udział w spotkaniu Life Lift Summer Crafts.
    Po szczegóły zapraszam na bloga http://liftsummercrafts.blogspot.com/2013/08/informacje-dotyczace-life-lift-summer.html
    Pozdrawiam 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

