Jaki jest „bardziej” czarno-biały kot?

Myślę, że każdy z nas ma swoje ulubione gadżety, lub skarby, które przechowuje, które wystawia na widok w gablotkach lub strzeże zazdrośnie przed ciekawskimi spojrzeniami w pudełkach lub specjalnych skrytkach 🙂
Może tylko jedni mają tych skarbów więcej niż inni, albo ci inni nie przyznają się po prostu do tego ile skarbów ukrywają przed światem.
Ja oprócz swoich skarbów zawsze zazdrośnie patrzyłam na skarby swojej mamy i babci. Uwielbiałam chwile, kiedy dane mi było w nich poszperać, podotykać, posłuchać wspomnień z nimi związanych (bo bardzo często skarbom towarzyszą niesamowite historie)…
Niestety nie dane mi już jest słuchać ich wspomnień – sama muszę odtwarzać je w pamięci i przechowywać je dla swojej córki. Za to dużo ich skarbów trafiło do moich skarbów – powiększyły moje dziedzictwo. Teraz ja go zazdrośnie strzegę. Czasami niektóre z nich pojawiają się na widoku publicznym…
I tak stało się z kotkiem. Przez lata wiele wycierpiał, najprawdopodobniej jest starszy niż ja (z pewnością niewiele młodszy), ma sklejoną głowę i ogon, niestety końcówki wąsów zaginęły już lata temu. Miał kiedyś towarzysza – słonika. Pamiętam, że słonik stracił kły, ale co się z nim stało, nie jestem w stanie odtworzyć 😦
Kotek był zawsze gdzieś koło mnie – nawet w czasach gdy jeszcze nie kochałam kotów tak jak teraz 🙂
Kotek był prezentem, który mama dostała od taty.
Już dawno postanowiłam dać kotkowi nowy domek – jednak nie miałam na niego pomysłu. Kotek tułał się więc co jakiś czas gubiąc głowę…
I stało się 🙂 podwójnie zainspirowana przez scrapki stworzyłam kotkowi nowy domek 🙂
Przerobiłam na formę mniejszej ramki październikowy  lift i stworzyłam monochromatyczną oprawę – a czy bardziej ona biała czy czarna? A kto wie jaki jest „bardziej” czarno-biały kot?

domek kota

3 komentarze (+add yours?)

  1. Ela
    Paźdź 24, 2013 @ 06:16:01

    No proszę proste i piękne 🙂

    Odpowiedz

  2. Zielonooka
    Paźdź 28, 2013 @ 20:04:00

    świetna ramka, ciekawy pomysł z tym okienkiem:)
    dziękuję za udział w zabawie:)

    Odpowiedz

Skomentuj

