Happy Place

Jest takie miejsce – zwie się „Świerkowe wzgórze”, gdzie w krótkim czasie zdążyłam się naśmiać do łez, najeść do syta, gdzie nakleiłam, nawycinałam się i napsikałam jak szalona.
Pod okiem Enczy, Piekielnej Owcy i Moriony: kartkowałam, albumowałam, mediowałam, smashowałam.
I przez ostatni tydzień codziennie żałowałam, że ten czas tak szybko minął…
Dane mi było poznać wspaniałe dziewczyny i świetnie się bawić. Dziękuję ❤❤❤

A poniżej niezwykle pracochłonna i czasochłonna zabawa mediami.
mediowe wariacje (1024x768)mediowe wariacje2

3 komentarze (+add yours?)

  1. karolinasttl
    List 03, 2013 @ 12:20:14

    Wspaniałe! Od dawna mam ochotę na taką zabawę mediami, ale trochę się jej obawiam, bo moje pierwsze próby z nimi nie wyszły mi zadowalająco 😦

    Odpowiedz

    • Miejska Kura
      List 03, 2013 @ 20:01:59

      Pod bacznym okiem świetnej Olgi nie miało szansy coś nie wyjść. Przyznam, że sama jestem bardzo dumna z efektu końcowego 🙂

      Odpowiedz

  2. Mimnie Kafkazkotem
    List 04, 2013 @ 19:59:21

    podtrzymuje KARTKA ZE ZWIERZYŃCEM, a Misia jako strzałka!!!!

    Odpowiedz

Skomentuj

