Domek mojej nadziei …

Od dawna chodziła za mną potrzeba sprawdzenia się w zrobieniu – ustrojeniu, domku 🙂
Ponieważ ostatnio jestem też fanką czarnego papieru i przełamywania go kolorami (chociaż monochromatyczna czarna praca też mi się marzy) wypadło, że mój pierwszy domek będzie czarny 🙂
Z tej czerni wyłaniać się miał jedynie różowy (od kiedy jest Igunia chyba mój podstawowy kolor 🙂 )
I tak stroiłam tę czerń w róż i kleiłam domek swojej nadziei … nadziei, że ten rok będzie diametralnie różny od poprzedniego, że można lepiej, że jest nadzieja …

domek

domek1

domek2

Z karnisza jestem niewiarygodnie dumna 🙂 (na zdjęciu poniżej to coś nad „okno-drzwiami”)

domek4

domek5

domek6

domek7

domek8

domek9

domek10

domek3

10 Komentarzy (+add yours?)

  1. bistro mama
    Sty 27, 2014 @ 15:33:24

    Przydałby mi się taki domek na ten rok 🙂

    Odpowiedz

  2. karolinasttl
    Sty 27, 2014 @ 16:31:21

    Rewelacja!

    Odpowiedz

  3. IWA
    Sty 28, 2014 @ 19:46:43

    Zachwycający!

    Odpowiedz

  4. Marta - scrapki.pl
    Sty 29, 2014 @ 18:38:17

    Piękny! W takim razie życzę Ci, Maju, z całego serca, żeby to był bardzo dobry rok!

    Odpowiedz

  5. magdapalka
    Lu 04, 2014 @ 09:13:02

    Przepiękny domek 🙂 w ogóle to zajrzałam do Ciebie na bloga na chwile, a tu takie piękne prace!

    Odpowiedz

Skomentuj

