DREAM GARDEN

Jest takie miejsce gdzie wielu Opolan ma zdjęcie.
Chyba to już kilka pokoleń ma tam zdjęcia.
To takie trochę magiczne miejsce. Z pewnością jest ono magiczne dla każdego dziecka.
Dla mnie zawsze było wyjątkowe – a magiczny jest ten zaklęty w kamień lew.

Jakoś musiałam połączyć moje zdjęcie i zdjęcie Iguni z tego miejsca. Która jest która bardzo łatwo rozpoznać – Igunia robi to bezbłędnie – „to TY – ja nie mam takiego sweterka, a to ja – to mój sweterek” 🙂

dg1

dg2

dg5
dg6

dg7

3 komentarze (+add yours?)

  1. http://odziezuzywana.org.pl
    Lip 18, 2014 @ 15:36:04

    super 🙂

    Odpowiedz

  2. Marta - Scrapki.pl
    Lip 23, 2014 @ 20:46:38

    Przepiękne – i fantastyczny pomysł zestawienia tych zdjęć! 🙂

    Odpowiedz

  3. Julka
    Lip 29, 2014 @ 08:36:47

    Na żywo 100 razy piękniejszy!!!! Trzeba zdjęcia poprawić 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

