Tablica z marzeniami

Znacie to kiedy dziecko wykrzykuje „Mamoooo kup mi to!!! Całe życie o tym marzyłam!!!”, lub w trakcie reklam telewizyjnych „Mamooo kupisz mi to??? PROSZEEEEE”?

Są takie chwile, kiedy z jednej strony mi żal, że nie wszystko mogę kupić mojej córce, z drugiej strony to najgorsze rozwiązanie spełniać wszystkie zachcianki 🙂

Dlatego zrobiłam „Tablicę marzeń” 🙂
Miejsce gdzie Igunia musi przyczepić szpileczką wcześniej narysowaną i wyciętą rzecz, której tak bardzo pragnie. W praktyce oznacza to, że bardzo często karteczki zastępowane są nowymi – tymi ważniejszymi marzeniami 🙂 A ja w ten sposób eliminuję zachcianki, mam nadzieję uczę dokonywania wyborów i analizowania potrzeb. Te „najwytrwalsze” marzenia oczywiście są realizowane przez np. Mikołaja, albo urodzinowo, albo z jakiejś innej niezwykle ważnej okazji 🙂

A poniżej najnowsza wersja tablicy 🙂

tablicamarzeń

tablicamarzeń1

tm3

 

1 komentarz (+add yours?)

  1. karolinasttl
    Paźdź 16, 2014 @ 13:53:02

    Rewelacyjny pomysł cudownej i rozsądnej mamy 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

