Bożonarodzeniowe jajko

Dzisiaj witam się jako nowy członek zespołu projektowego Scrapbooking Shop.
Moją inspiracją na zbliżające się święta jest Bożonarodzeniowe jajko 🙂

Pomysł z wykorzystaniem balona jest znany. Ponieważ nigdy go nie robiłam osobiście, a byłam ciekawa efektu „na żywo”, postanowiłam zrobić świąteczną bombkę. Niestety żaden balonik w zasobach mojej córki, nie chciał się nadmuchać „kuliście”. Przez to powstało jajko świąteczne 🙂
Moim zdaniem i tak wygląda bomb(k)owo 🙂

Do „utwardzenia” sznurka użyłam sculpture medium. Nawijamy sznurek na balonik. Można sznurek w medium moczyć, można też nawinięty sznurek „malować” medium. Potem należy pozostawić do wyschnięcia. Próba przyspieszenia procesu wysychania nagrzewnicą skończyła się wielkim BUM i zawaleniem konstrukcji, radzę więc pozostawić w spokoju. Po wyschnięciu z radością przebijamy balonik szpileczką.
Do projektu użyłam również rewelacyjnych drewnianych literek z zestawu Primy. Wiem, że są drogie, ale są warte swojej ceny. Bardzo ładnie wykonane, grubiutkie no i jest ich całkiem sporo. Oczywiście do wykorzystania jest również ich pudełko 🙂

balon-horz-vert
balon3 balon4 balon5 balon6 balon7

Galeria

2 Komentarze (+add yours?)

  1. mosia
    Gru 03, 2016 @ 22:42:44

    Baaaardzo fajna jajo-bombka 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

